Yusram-0620 büyük kızım 26 aylık olduğunda emzirmeyi bıraktım , o ana kadar gece yarım saatte bir emiyordu . Şuan miniğim 16 aylık o da aynı ablası gibi maalesef . Gece beslenmesini kestim çok uğraştım fakat diş çıkartma hastalık vs derken bir anda geri emzirmeye başladım , beceremedim maalesef . Emmeye alışan bebek gece uyumuyor sırf alışkanlıktan sürekli kalkıyor . Memeden kesmeden uyumaz.