Ozlemtanirikbal Doğduğundan beri molfix kullanıyorum 18 aylık oğlum sadece bir kez seyahatte sleepy kullandım hem normal hem külotunu kullandım ikisi de taşma yaptım ama molfix normal hiç sıkıntı yaşamadım külot olanı denemedim
letubra Seryy_ offf çok pahalı ya🥺🥺 çok güzel beş ama bir kakayla 10 lira çöpe atmaya kıyamıyor insan
Paramedik16 cgdm26 bu bez olayı bebekten bebeğe göre değişiyor sanırım yada bez numaranız ufak geliyor olabilir 23 aylık ikizlerime neredeyse doğduklarından beri sleepy natural kullanıyorum hiç sızma yaşamadık üstelik 12-13 saat gece uykuları var yani sabaha kadar aynı bezle duruyorlar
nrcndmr cananalt bu beze molfix pure soft u 5 numara bulamadığım için geçtim gece gündüz bir kaç kez zıbınına pijamasına çişi taşmış vaziyetle karşılaştım. Sık sık bez değiştirmeme rağmen yeniden kullanmam sanırım . Sizde hiç olmadı mı ?
letubra cananalt 2 paket kullandım 2sindede cırt sorunu yaşadım. Ya kopuyor ya hiç çıkmıyor çok kötüydü. Ama dokusı molfixle aynı oyüzden sevmiştim de
cananalt nrcndmr inanın hiç olmadı üstelik gece sadece 1 kez bez değiştiriyorum uykusu açılmasın diye. Sarı dışlı olandan bahsediyorsunuz değil mi
DBA14 Gündüz molfix pure and soft kullanıyorum, geceleri sızdırma yapmaya başlamıştı gece premium care kullanmaya başladım bu şekilde çok memnunum hem ekonomik hem gece de gündüz de sızma problemi yaşamamış oluyorum
nrcndmr cananalt evet goon sarı paket premıum serisi .ben molfixte gece uykusunda hiç bez değiştirmiyordum ve taşma yapmıyordu bunda da aynı şekilde olunca taştı özellikle bebeğim yüz üstü yattığı için de karnı ıslak şekilde uyandı . Gündüz de genelde zıbının yanları nemli oluyor bazen . bariyerlerini düzgünce açıp takıyorum bezini . Cırt cırtları da bir çok kez elimde kaldı çabuk kopuyor ya da ben çok haşinim bilemedim 🤣🤣🤣
letubra cgdm26 molfix külot bezi benmi kullanamadık bilmem.çocuk bir defa çiş yapıyor oda sağdan soldan akıyor bez kupkuru. Mavi molfix kullanıyorum ondan çok memnunum. Hem diğer bezler gibi poşet dokusında değil hemde büyük oluyor vücudunu sarıyor çok seviyorum
Seryy_ letubra indirim de yakaladım mı stok yapıyordum hatta uzun bir süredir bakmıyordum fiyatına uygundu en son alırken, şimdi baktım haklısınız baya pahalanmış 🥺
cLearQueen cgdm26 molfix de kullandım prima da kullandım molfix azcık yaptı prima yapmadi tavsiye ederim