annekadin21 Syseyzey uykusu iyiyse bosberin ne kdr geç okdr iyi valla garibim.uyumuyor, uyutmuyor hep agrisi var
ipeksiiimom Syseyzey arkadaşımın kızının yaşını geçince çıktı başka bir arkadaşımın oğlu da 5 aylıkken çıkardı kızım da 7 aylıkken yani demem o ki bebekten bebeğe değişir eğer yaşını da geçerse bi doktora danışın d vit eksikliğinden kaynaklanabilirmis
ebrudrgtt Syseyzey bizimde 1yas doğum gününden önce çıkmıştı geç çıkmıştı yani Daha iyi diyolar geç çıkması 😌
Syseyzey annekadin21 uykusu iyi bende şüphe ediyorum bu çocuk güzel uyuyor dişi de yok çıkmıyor diye ağrısı filan da mı olmuyor acaba diye
muhendis__anne Benim bebeğimin 11.ayda çıktı ve 4 tanesi aynı gün çıktı muhtemelen geç çıkıp hepsi çıkacaktır endişe etmeyin daha iyi
Paramedik16 Syseyzey dr lar 12.aya kadar normal olarak kabul ediyor 12.ayda çıkmazsa kan testi istiyorlar bazı değerlere bakmak için ikizlerimin 8.ayda çıkmıştı
defnesmom3 Syseyzey 9 aylıkken çıktı dişi kızımın, bu belli olmaz gelişimine göre değişir çıkmadı diye üzülmeyin 18 aya kadar zamanı varmış çıkmazsa o zaman gidebilirsiniz doktora