Hanımlar bebeğimi 4. Ayda sünnet ettirdim. Sakinleştirici bir damla verdiler pipiye fısfıs sıkılıp uyuşturuldu. Bebeğim eve gelince aşırı aşırı ağlayıp en sonunda şarıl şarıl kustu. Vücuttan narkoz etkisini atmıştır diyorlar. Sizin başınıza geldi mi? Hiç öyle bi kusma görmedim. Gerçi kustuktan sonra ağlaması geçti oyun oynamaya gülmeye başladı ama hala içim rahat değiş. Sırf şu sünnet işi yüzümden bir daha erkek çocuk istemiyorum canımdan can gitti