tazemom1 Kızlar günde ne kadar meyve vermemiz gerekiyor bilgisi olan var mı internette çok fazla çeşitli bilgi var hangisi doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️ 1-2 yaş aralığı 1 günde 3 tane Farklı meyve yiyebilir mi ? Bir sıkıntı oluyor mu ilerisi için diyabet gibi ?
1symaysuf tazemom1 ilk kez duydum desem..ne isterse veriyorum meyve olarak sabahları portakal mandalina sıkıyorum kahvaltı sonrası elma armut vs arada da ne varsa onu yer eğer bi zararı varsa bilmek isterim 🌸
ozlemozkan tazemom1 çocuk oturup 1-2 kilo meyve yiyecek değil ne kadar istiyorsa verin yesin tabi aşırısı ve yanlış zamanda verirseniz iştah kapatır ona da dikkat edersiniz, öyle meyve diyabet yapmaz
tazemom1 1symaysuf fazla tüketmek ileri de şeker hastalığı vs gibi şeylere yol açabilirmiş ama FAZLA ne kadar onu bulamadım bilmiyorum. Benim bebeğim meyve seviyor yemek istiyor ama abartıyor muyuz acaba
Hilalavccc tazemom1 Meyveler artık eskisi gibi organik değil ya sırf şeker ve karbonhidrat ben bi tane veriyorum
1symaysuf tazemom1 evet meyvelerde de şeker var fakat hastalık derecesi yapar mı hiç bilmiyorum. Benim oğlum bazen günde 2 elma+ muz+ (yarım) avakado +havuç yediği oluyor
tazemom1 Hilalavccc evet en çok düşündüğüm şey bu ilaçlı olan meyveler pazardan alıyorum her zaman ama organik olmadığı için çok tüketmeyin deniyor
Bsrsnli Bir günde genelde 2 porsiyon meyve veriyorum. Meyve suyu vermiyorum, meyvenin kendisini veriyorum
Bsrsnli tazemom1 evet adet de denebilir. Mesela bir küçük muz bir porsiyon ediyor, 2 küçük mandalina bir porsiyon gibi :)
tazemom1 Bsrsnli teşekkür ediyorum Yeme bozukluğu yapar mı ilerisi için şeker sorunu olur mu diye korkuyorum şuan da ilaçsız meyve bulmak çook zor