Beybisii_ Banyoyu bir önceki yikadigimda tuz ruhuyla yikamistim ama sadece onu lavaboya döktüm bembeyaz yaptı yeni alınmış gibi bundan etkilenerek dedim hadi bütün banyoyu yikayayim bunla tuvaletin içine soktum lavaboya döktüm dusakabinin içine döktüm ama salak kafam por çöz derzi erittiyse bu napar diyip yerlere Domestos döktüm fircaladim daha sonra mermerden sanki yere akmicakmiscasina döktüm ve yere aktı domestosla birlikte o malum etkileşime girdi birden gözlerim genzim yanmaya başladı dilimde tuhaf bir tat oluştu gogsum sıkıştı ki iki maske olmasına rağmen eşimi aradım dedim koş gel ben galiba zehirlendim götürdüm Dr tuz ruhu ve Domestos hiç bir şekilde temas etmemeli o havayı solumamalisiniz dedi pir popodan iğne bir koldan damardan iğne yaptılar ama ne yaptılarsa kafam bir milyondu anca kendime geldim siz siz olun tuz ruhunu dikkatli kullanın eşimle annem diyo acaba cokmu doktun ben diyom yooo temin bir baktım klozetin mermeri aşınmış siyah gözüküyor 🤫🤭
kirikkalp Beybisii_ kafanız o kadar güzel olmuş ki yazınızdan bile belli 😂😂 geçmiş olsun o hatayı bir kere bende yaptım
nutellaa_ Beybisii_ çocuğunuz nerdeydi o arada çok zararlı Allah korusun tuz ruhu ve çamaşır suyu aynı yerde bile durmamalı
Temizlikperisi Beybisii_ senin yaptığın hatayı ben cif porcöz çamaşır suyunu doktum tuvalette maf olmuştum nefesim kesilmişti😂azrailden kıl payı kurtulmuştum💀
Beybisii_ kirikkalp başım dönüyor kızım su istedi doldurup suyu kocama götürdüm telefon elimde evin içinde telefonumu aradım sjsjsj annemde yapmış daha önce ama annem bildiğiniz otüyormus nefes alirken
Beybisii_ nutellaa_ salondaydi Allah’tan yanıma gelmemiş gelse etkilenirdi zaten boğaz enfeksiyonu olmuş öksürüyor daha kotu olurdu
Beybisii_ Ssude esim kokuyu almıyor sorun ondami bendemi acaba banyoya girdiğimde hala kokusu geliyor rahatsız ediyor bide acaba kahve içsem dokunurmu ya canım cok istiyor 🤣
Ssude Beybisii_ bence kahve dokunmaz. Senin içine sindi. Hayatın boyunca artık burnuna gelecek o koku.
Beybisii_ Temizlikperisi ov seninki daha beter djsjsjdj dikkat etmek lazım valla bianlik gaflete düşüyoruz bildiğimizi unutup yapıyoruz dndjdjdh
Meri-Mel Beybisii_ Benim de 2 ay oluyodur başıma geleli ,nefesim çıktı sandım yerimden kalkamadım ambulans çağırcsaktim eşim işte idi ablam geldi anladığım an 2 bardak ayran içtim ,kustum gogsum sıkıştı ayaklarim kollarım uyusfu kafam zaten bir milyon idi