dilekkdavut Cidden 3-4 hafta oldu geçmedi bi kötüleşti sonrasında iyi duruma geldi ama halla geçmedi pembe ama hafif koyumsu pembe sizde de öyle bişi oldumu bebeginizde alerji falanmıdır böyle benek benek oluyo bazen kabarıyo 🥹
Ozlem010223 dilekkdavut Benim bebeğim şuan 22 aylık ama 13 aydır tekrarlayan pişikleri oluyor alerji testi yaptırdım ev tozuna muza süt ürünlerine et ürünlerine yumurtaya anlayacaağımız çoğu şeye alerjisi var yani pişiğini istesemde engelleyemem bol bol poposunu havalandırıyorum ve kuru tutmaya özen gösteriyorum dr büyüdükçe geçer dedi
Llvaerva06 Alerji yapmış olabilir bnm kızım alerjik oluyo sürüp veriyom bepanthol sürüyorm 2 güne geciyo
Keremikomoms Benim de bebegım öyle aylardır geçmiyor pişik doktor hametan travzolverdı ama travazol kortizonlu sürmek istemiyorum muhtemelen bişeye alerjisi var her şeyi kestim yedırmıyorum yine öyle
heygorl Alerjik olabilir ama mantara çevirmiş büyük ihtimal buradan ilaç ismi vermem doğru olmaz ama doktorunuza mantar kremi de yazdırın pişik kremiyle kullanın her seferinde ıslak mendil değil de yıkayıp iyice kurulayın geçer
seoyles Yüksek ihtimalle alerjik neyin alerji yaptığını bulup kesince rahatlar sonrasında da tekrar olmaması için ecowell pişik kremi tavsiye ederim çok güzel önlüyor pişik oluşmasını
zubeyde14 Benim bebeğiminde iki haftadır geçmeyen pişiği var hastaneye gittik laktoz intoleransı varmış damla falan verdi krem karışımları yaptı 4 gün oldu hala geçmedi napıcaz bilmiyorum
zeyni9 Benim kızımda da vardı kullanmadığı mız ilaç kalmamıştı en son evde yapılmış kantaron yağı geçirdi