sezerrrr Merhaba arkadaşlar. Uyurken yeni doğan kızımın boğazına tükürüğü kaçıyor. Nefes alamıyor gibi oluyor. Hemen ters çevirip sırtına vuruyorum. Ne zaman geçer bu durum. Gece uyurken duymazsam diye çok korkuyorum.
Alyehus sezerrrr sırt üstü yatırmayın. Reflü yatağınız varsa sağlı sollu sırayla yan yatırın. Bizimki de uykuda kusuyor mesela sürekli ıh tıs yaptığı için. İlk kızımda da böyle yapmıştık
Tostosun_Annesi14 sezerrrr reflü yatağında yan yatırdım hep ve sürekli kontrol ettim ben bi çok doktora gittim ve hepside normal yapabilecek birşey yok 6.ayda geçer dediler dedikleri gibi tam 6.ayda geçti ama çok zorlu süreçti gerçekten asla yanlız bırakamazdım gündüz bile
sezerrrr Tostosun_Annesi14 bende öyleyim malesef ilk bebeğim birde acemilikte var elim ayağıma dolanıyor