Umarım vardır birileri ya .yada bi yakınınz varmı burda doğum yapan ? Küçük yer, hastanesi çok sıkıntı. Bu konuda detaylı bilgi almam lazm 5 aylık hamileyim . Doğumu hangi doktorda yaptınız süreç nasıldı. yada başka şehire gitsem sezeryan olcağım için dönerken sıkıntı yaşar mıyım 😔