aslananne27 Beybisii_ evet beta nın normal bi seyirde arttıgını söylüyorlar ama kişiden kişiye de degısır benım arkadaşım kızına hamileyken hiç bulantısı olmadı tıksınme olmadı çok rahat geçerdi kriz çocuğunda bulantı olur derler ama onda hıc olmadı
ZeydsMom Surekli eksi yerdim mide bulantisindan geberdim erkekti. Simdi yine eksi yiyorum mide bulamtisindan geberiyom ama kiz 😄 bunye meselesi
Olimbonii Beybisii_ Ben normal hayatimda tatlisiz yasayamayan bir insanim bu yuzden de diyetlerde cok zorlanıyorum ama hamile kaldimm tatliyi ağzıma asla suremedim hep eksi tuzlu baska hic bise yiyemedim ama erkek oldu benimde 😂