Miyonunannesi
Ben sabah uyandığımda büyük boy bir cezvede 2 yemek kaşığı kadar kekiği kaynatıyordum.
Her lavaboya girmemde sıcağa yakın hale getirip ; maşrapaya kullanacağım kadarını alıyordum.
Sıcaklığını hissedin vajinanızda; yakmasın ama sıcak olsun.
Durulamadan sadece kurulayıp kalkıyordum.
Oturma banyosu için daha büyük bir tencere de yapmak gerek suyun yüzeyini kaplayacak kadar kekik atıyorum. Belki 2 avuç kadar.
Kaynayınca leğene ; üzerine biraz soğuk su. Yine sıcağa yakın olmalı.
Oturuyordum; üzerime bir havlu . Su Soğumadan çıkın; bacaklarınızı yıkayın ama vajinanızı yine sadece kurulanın .
İnşallah iyi gelir ; kime söylesem iyi geldi diyor.