Benim bebeğim 3 ay 12 günlük 3. Aya girdiğinden beri 150 ml içiyorum arada cok minik kustuğu oluyo ama genelde gaz cıkartmadıgında veya hıçkırık tuttuğunda oluyo bu. Ve ortalam 3le 4 saatte bir içiyo ama bazen 2 bucuk saatte bir içtiğide 5 saat sonra içtiği de oluyo duruma göre değişiyo. Şuan sizi okuyunca cok mu veriyorum acaba diye kendimi sorguladım.