Kızlar bebeğimin poposunda doğdugundan beri hemanjiyomu var 3 aylık iyi bir doktora götürdüm zamanla geçer dedi ki küçülüyordu da ufak ufak kanamaya başladı ama kanamanın cok onemli olmadıgını dusunmustum yani normal olabilir gibi gelmişti ama önemli bir durum oldugunu ogrendim su an kendimi çok suclu hissediyorum hafta içi profa götüreceğim ama yaşayanlar varsa bu durumu kanama kötü bişeye sebep olmaz di mi içimi rahatlamaya ihtiyacim var uyuyamayacagim stresten:(