Canlar nasıl gidiyor başladınız mı sınava hazırlanmaya… Henüz konular bile tam kesinleşmedi biliyorum ama kafama takılan bişey var. Şimdi deli gibi çalıştım diyelim o arada karnımdakini de doğurdum 🤦🏻♀️ diğer bi çocuğum da var 3 yaşında.. küçük bebeğim 2 aylıkken de sınava girdim akademiyi kazandım diyelim. sonra ne olacak ? her ilde akademi eğitimi yok. eşim polis memuru ve ben o dönem iki çocuğumu bırakıp akademiyi kazandığım İl’e mi gitmem gerekiyor ?yoksa onlar da benimle gelebilecek mi. İlleri biz mi tercih ediyoruz. Bu sene bide doğu görevine gidiyoruz .Doğu ya taşınıp sonra kazanırsam 3 ay sonra bidaha mı taşınıcam 😅 Nasıl olacak bu eş durumu sistemi bi duyumunuz var mı. Şu durumda sen çalşmayı bırak kardeşim dersenizde hak veririm 🥲