Kızlar gebeliğimde hiç iştahım açılmadı 8 kilo aldım 68 kiloya çıktım. Doğumdan sonra 6 kilosunu verdim fakat emzirme dönemi öyle bir iştahım açıldı ki durduramıyorım tekrardan 65 kiloya çıktım :((( çok moralim bozuk hamile gibi karnım şişti . Benim durumda olanlar var mı iştah kesmek için neler yapmak lazım?