idilhs Hanımlar buzluğa olgunlaşmadan atılan avakadoları çıkardıktan sonra nasıl olgunlaştırabilirimm. Bebek avakadolar çöp olsun istemiyorum birini denedim çıkartıp bekletince karardı. Var mı öneriniz
mylittlebabys idilhs olgunlaşmadan atmadım hiç olgunlaştırıp kabuğunu soyup ikiye bölüp atıyorum normal boy olanları çıkarıp yarım saat bekletince yeni soyulmuş gibi oluyo çok güzel benim çocuklarımda bende çok seviyoruz😋
milletsanakanalizemiolacak idilhs buzluğa niye attınız onu anlamadım ben alıyorum elmaların yanına koyuyorum her hafta 1 avokado alıyorum ben birini yerken diğeri olgunlaşıyor elimde olgun yoksa olgun alıyorum manavıma söylüyorum olgun getiriyor sağ olsun
Aylakiz0-6 idilhs en güzel olgunlaştırma yöntemi bir kağıda elma ile birlikte sarıp 3 4 gün bekletmeniz. Hiçbir şekilde kararma çürüme vs olmuyor deneyin
idilhs Ya ben de bir keresinde eöyle yaptım ama bunu arkadaşım toplayıp dondurmuş olgunlaştırmadan bana verdi seviyorum diye ama çöp olacak gibi
mylittlebabys idilhs çıkarıp buzu çözülünce olgun bi meyvenin yanına koyun belki olgunlaşır ama pek umudum yok açıkçası
idilhs milletsanakanalizemiolacak ben atmadım ki arkadaşım bebeğim için kendi bahçesinden toplayıp atmış bilmediğinden ben toplu almam tek tek alır olgunlaştırır yerdim.
kubra00k Avokado buzlukta saklanmaz benim bildiğim. Ben buzdolabının normal içinde saklıyorum. Lazım olunca çıkartıp limonların yanına koyup streçliyorum 2 günde olgunlaşıyor
milletsanakanalizemiolacak idilhs Canım toplu alma tamam da buzluğada atılmaz ben elimde her daim olgun olsun diye alıyorum