Çocuğumun poposu mahvoldu doğduğunda Molfix kullandık pişik yaptı e bebeğin bezini denedim olmadı sonra BİM’in bezini aldım 13.aya kadsr sıkıntısız geldik. Ama son 3 haftadir 5 numaraya geçtim gectigimden beri mahvoldu resim atamıyorum yasak diye ama içler acısı oturamiyor ciscyaptikca ağlıyor erkek bebeğim artık testisleri pipisinin yanlarına kadar işledi çok kötü yanık gibi kullanmadığım krem kalmadı her önerilen kremi kullandım yok daha beter oluyor. 2 kez çocuk doktoruna götürdüm verdikleri krem hiç bir işe yaramadı en son bezden şüphelenmeye başladım. 5 numaraya geçtiğimden beri böyle oldu farkettim pişik yapmayan bı bez önerisi yaparmisiniz lütfen çok çaresizim çocuğumun altı yanmış gibi gözüküyor mahvoluyor ,