Idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile bebegim emmiyor su an mama vermektense sagip vermek istiyorum sutu biberondan bi sekilde iciriyorum yine de ama sutu sagdigimda bazen 120 geliyo bazen 90 geliyo tabi goguslerimin dolmasini da pek beklemiyorum arada yine emzirmeyi de deniyorum karisik kurusuk bi seyler oluyor anlayacagiz. Sadece sagsam ne kadar sut icirmem lazim bebegim 2 aylik su an