Kademe kademe ilerleyin meme için birden çok zor oluyor ilk başta gündüz kesin yatmadan yatmaya emsin mesela, gündüz oyalamak daha kolay üstelik. Sonrasında uykuya geçişte bırakın desteksiz uyumaya başlarsa işiniz kolaylaşır desteksiz uyuduğu için gece daha az uyanır ve kendi kendine dalması kolaylaşır emzirmenize gerek kalmaz. Ben iki kızımı da 18 aylıkken kestim memeden. Bez içinde biri 22 aylık biri 25 aylıkken başladım en geç bir haftada öğrendiler sabah kuru uyanıyorlardı zaten bide akıcı bi şekilde kendilerini ifade edebiliyorlardı bunlardan dolayi çok zorlanmadık