ErtugrulAnnesii superboyAliAsaf bu kadar abartılmamalı diye düşünüp, gün içersinde 15 er dakika koyulması taraftarıyım yani bi sorun olacağını sanmıyorum zaten 15 dk duran bebe nerdeeee 😅😅
deletedmom4842 superboyAliAsaf Benim eşimin dayısı çocuk doktoru bana diyor ki abartmayın kendinizi sıkmayın bunlar için koyabilirsin içine bir şey olmaz ama gidip de 1 saat koyamazsın yani ona göre ayarla kendini.
Tlyyldz superboyAliAsaf keşke koymasak ama evde yanlızım ve bazen mecburen kullanıyorum tvlet e,banyo ya ancak öyle girebiliyorum ☺️
Miranur Mhlkoyku biz yürütece girmedik mi girdik şimdi gayet iyi yürüyoruz hiç bi yerimizde bi sorun yok bence koyulmalı ben bi ay sonra koymayı düşüniyorum
Mhlkoyku superboyAliAsaf kendi doktorum ve takip ettiğim bi çok doktor 7-8 aylıkken günde 15er dk ara ara konulabilir diyor.
ErtugrulAnnesii Doktorlar bile aralarında çelişki yaşıyor bazı şeyleri de kendi gözlemlerimizle ve anne iç güdüsüyle yapmalıyız diye düşünüyorum 🙄
Mhlkoyku [bilinmeyen] ben zaten beni bilgilendiren doktorların söylediğini söyleyebilirim demi🤔. Gereksiz uzatmasanız keşke😏
Balannesi Ben bebeğimi koymuyorum çünkü hareketli testis problemi var böyle olmasaydı koyardım diye düşünüyorum😊 Tabiki doktorlar en iyisini bilir çünkü bize tüm dezavantajlarını söylemek zorundalar yarın öbür gün kötü bir durum olduğunda siz demediniz diye şikayet etmememiz için. Sizin içinizden ne yapmak geliyorsa onu yapın bebegine en iyi gelecek şeyi annesi bilir ❤️ Geç yürüme parmak ucu yürüme kalca problemi parantez bacak sorunu yürüteç kullanımından olabiliyormuş. Fakat etrafımda kimse de şahit olmadım. Biri yürüteç kullandı 10 aylık yürüdü diğeri kullanmadı 1 yaşında yürüdü. Bunlar tamamen varsayım🤷🏼♀️
miniksuuu Mhlkoyku turkan2_ ben bikere gttim kadın doğum hastanesi ne malum hep Suriyeli dolu doktor ilgilenmedi bile bikmislar banada sende bebek yok hamile değilsin dedi halbuki iki aylık hamilyeydim