gunesim61 Merhaba. Cevap verdiğiniz için teşekkürler öncelikle :) Ben çocuk gelişimi öğretmeniyim. Özel Eğitim Öğretmenliği sertifikası almak istiyorum. Bu alanda kendimi geliştirmek istiyorum. 101,FLORTİME,201 gibi seritifalar duydum. Terapist olmak için bunları almak gerekiyormuş. Hangisi önerirsiniz,nasıl ilerleyebilirim? Aktif çalışıyor musunuz şu an siz ? Birde “Senkronize olamayan çocuk” adlı kitabi okumamı önerdiler. Başlangıç olarak bana bir şeyler katabilecek bir kitapmış. Bilgilerinizi ve önerilerinizi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum 🌸