bebeğin uyuduğu odayı 23e ayarlayabilirseniz sadece yarım kollu çıtçıtlı bodyle 1 tog giydirebilirsiniz. 25 derece biraz fazla bence.. doktorlar max 21-22 derece diyorlar kışın.. uyku tulumu olarak biz ebebek ve lcw kullanıyoruZ ikisi de güzel.. 1-2 beden büyük alıyorum rahat ediyor bol bol..