Oznur-uzun yani bacim doktorla gorus istersen benim bebiş 5 aylık dediğin gibi ben de ailemizde hep doğduğundan beri iki ismiyle seslenrm hatta ben bugün de mesela babası sesleniyor kapının ordan dönüp bakar biraz konuş bakalım her gün senin adın şu şu diye iletişim kur hep kontrolündede söylersin yine doktra