Ekim ayı anneleri bebeklerinizin gelişimi ne durumda emzirme de sorun yaşıyor musunuz gaz sancılarınız var mı?
Oğlum 2 aylık oldu gaz kolik ve aşırı kusmasi devam ediyor 😪 kilosunun gidişatı normal mi öğrenmek istedim sizlere danışıp görenler dönüş yapsın