bu dönemde geçecek unutmayın, benim bebeğimde 8. aya giriyor dünden beri dediğiniz gibi, ben ona göre davranıyorum nasıl istiyorsa öyle, belli bir zamandan sonra zaten ne kucak isticek ne memede uyumak, sizde onunla uyuyup uyanın, işi gücü boş verin, gündüz uykularına eşlik edin, yemekleri beraber yapın vs. farkettiğim bir şey var ki ne kadar strestte olsak bişeyleri düzenlemeye de çalışsak boşuna bir çaba oluyor kendimize yapıyoruz en iyisi bebeğe uyup tadını çıkarmak, onların bize uyum sağlayacağı zaman gelene kadar biz onlara uyalım bebek gibi yaşayalım ♥️