[silindi] bende 5 aydır süt ürünleri kuruyemiş dana eti susam çilek kivi başım ve bazı alerjik yiyecekler konusunda diyetteyim tam 5 ay oldu anne olmak tam olarakta böyle bişey yani büyük oğluma peynirli bişey hazırlarken elime bulaşan zerre peyniri bile yiyemiyorum paketli hiç bir gıda yiyemiyorum koca yaz bir kez dondurma yiyemedim deli gibi canım pasta çekiyor yiyemiyorum bir tost yapamadım aylar oldu sucuk yok salam yok onu geçtim tatlı krizlerimi bastırmak için toz şeker yediğim günler oldu ağlayarak ve sırf bu yüzden 10 kg verdim dişlerim kemiklerim ağrıyor vücudumdaki kalsiyum bittikçe sanırım 2 dişimi bu yüzden erken kaybedeceğin çünkü bebeğim kalsiyum desteklerini de kabul etmedi kakasından kan geliyor. Alerjik mamalarda var ben asla düşünmedim vermeyi hiç birşey yemedim yinede sütümden içsin diye şükür daha iyiyiz en azından o gazlar laktoz intöleransı falan bitti Allah’a bin şükür yani diyeceğim gerçekten ne sigara için emzirmekten vazgeç nede çocuğuna o zehri verme içiyorum ben 1-2 tane yiaaa yazanları gördükçe kanım donuyor sigara masum bişey değil kimse kendini kandırmasın. Yok içtim dişimi fırcaladım üstümü değiştirdim zahmet edip elimi yıkadım falan şaka gibi aferin bekliyorlar herhalde isterse kırklansın sütünden leş gibi geçiyor bebeğe işte kim kimi kandırıyor anlamadım.. Ben öyle dudak tiryakisi de değildim gözümü açardım sigarayla kapatırdım sigarayla yani liseden beri bide yazık diyorum kendime yani hani ben bağımlısıyım falan ayakları sökmüyor bana o zaman tedavi olup yapacak herkes çocuğunu ha içki ha uyusturucu ha sigara hepsi aynı. Bebekte sadece solunum değil gelişiminide etkiliyor ayrıca herşeyi etkiliyor asla asla bi bahanesi olmayan aması olmayan bi konu kabul edilir değil. Sigara içiyorsa çocuk yapmayacak bitti 🤷🏻♀️