Kızlar bu aralar çok muzdarip olduğum bir konu var. Kızım neredeyse 3 yaşında ve gün içinde eli sürekli saçında parmaklarını saçına doluyor sürekli bu durum beni çok üzüyor . Bir iki bağırtımıza denk geldi ondan mı böyle oldu , annem baskıdan dolayı olduğunu söyledi bugün ama çok baskı yapmıyorum ki sadece çizgifilm i kısıtlamaya çalışıyorum. Hiç otorite kurmasam daha mı iyi olacak ki? En ufak bir baskıda böyle bir şey olması normal mi kızlar ?
belki aranızda bu durumu yaşayan olmuştur.
Acaba çocuk psikoloğuna mı gitsem bu durumu daha da ilerler diye korkuyorum
Bende de zamanında saç koparma durumu vardı azalttım zamanla tabi daha bilinçliyim şimdi biraz da o duruma benzettiğim için korkuyorum .
Bilgisi olan varsa yardımcı olursanıx çok sevinirim 😔