Ne gibi şikayetleriniz var? Benim de baş ve işaret parmağımda(işaret parmağı arada tabi) iğne batması hissi var çok fazla, tırnak dibi ve eklemde çok fazla. Hareket kaybı uyuşukluk vs. Yok sadece iğne batması hissi ve ağrı yapıyor bu durum. Emg çektirdim sinir sıkışması yok dediler nörolog elinde kist var baskı yapıyor olabilir otopediye git dedi, onlar da ultrason çektirdi ama kist yok dediler torba torba ağrı kesici hap krem doldu evin içi ama 2 3 haftadır bi faydasını göremedim