Önce herşeyi kaldırdım her emzirmeden 1 dk önce lansilon krem sürdüm emzirdim, emzirme sonrası sadece suyla başka bişey değil yıkadım ve süt akması içinde bildiğimiz rulo peçete yerleştirdim emzirme sütyeni ile meme arasına. 3 gün bu şekilde yapınca geçmeye başladı. umarım sana da şifa olur aaynı yollardan geçiyosun herkesin yapısı farklıdır ama kesinlikle nemli kalma işi iyileşme sürecini uzattı bende sana da yaramıyo anlaşılan o yüzden kuru tutmayı dene🌸