Kızlar 8 günlük bebeğim var doğumdan sonra ciğerdeki su nedeniyle 5 gün yoğun bakımda yattı. Çıktıktan sonra eve geldik fakat çok zor uyanıyor topuğunu sıkıyorum falan ama nafile anca soyunca ağlamaya başlıyor sonra memeye götürür götürmez uyuyor sarılığına baktırdık normal dediler. Aranızda böyle bir şey yaşayan oldu mu ?