Tekrardan yazıyorum dün gece de paylaşmıştım belki çogunuz görememiştir Bilgisi olan yada çevresinde kendi ailesinde çocugunda olan anneler lütfen yorum yapın Çocuk doktoruna rutin kontrol için gittik ast alt degerlerimiz yüksek çıktı karacigerinde problem var gastroentolojiye gidin dedi gittik bütün tetiklerin sonucunda keraitin kinaz değerimiz 1300 çıktı kas ve beyinle alakalı karaciğerinde bişey yok nörolojiye gidin dedi hemen gittik değerlerimize baktı değerlere göre yüksek çocuga bakarsak bişey diyemeyiz normalde 2 haftada degerler normale düşer belki gözden kaçırılan bir enfeksiyonda yükseltmiş olabilir 3 hafta sonra gelin degerlerine tekrar bakalım dedi doktorumuz gidemedik hasta oldu hasta olmaması gerekiyormuş degerler yüksek çıkar dedi şimdi haftaya kontrolümüz var eger değerler yüksek çıkarsa gen testine göndericek çok korkuyorum elim kolum bağlı hiç bişeyde yapamıyorum belirtilerini anlattı doktorumuz oğlumda hiçbir belirti yok ama bilmiyorum lütfen yardımcı olun