nursen1453 4.5 aylık kızım var emziriyorum halada adet olmadım .Adet olmak için ne yapmalıyız? Adet söktürücü var mı veya doğal yollardan adet sokturucu yapan oldu mu?
bebe_ nursen1453 ben de 1 hafta sonra 4 aylık olacak bebişim olmadım ama adet olmasak da vücut yumurta üretiyormuş dikkatli olmak gerekiyormuş
sinosunannesi nursen1453 4 ay önce doğum yaptım ve doğumdan bu yana hep kanamam var hiç çözüm buşamadık