Feyekum Oğlum 5.5 yasinda kız kardeşi olacak inş onu daha çok nasil sevdirebilirim kardeşine nasıl hazirlayabilirim arada geliyor karnımı opuyor kardeşi diye ama başka bir yere gidelim beni sevmiyonuz dusunmuyonuz diye ağlıyor sizce ne yapmaliyimki
birdemetmaydanoz Feyekum Arkadasım karnını rujla boyayıp ayy kardeşin seninle oyun oynamak istiyor diye kardeşine sarıl diyordu. Biz gülüyorduk saçma degıl mı diye. Artık doğmaya yakın hadi gel gel diyordu 3 yaşındaydı oğlu da. Şimdi kuzuyla kuyrugu gibiler el ele gezıyorlar
MerveH_ Feyekum açıkçası durumdan duruma değişir ama yine seninki buyum ben oğlum 1.5 yaşındayken hamilr kaldım anlatamadık da oe karnımı da sevmezdi şuan saldırgan davranış içinde ama sen oyunlarla yardim etmesiyle butunlestirebilirsin ikisini diğeri uyurken büyükle ilgilenebilirsin oyunlar mutfakta birlikte vakit gecirmeler böylelikle yalnız hissetmez benim fikrimce
birdemetmaydanoz Feyekum Bir şey olmaz yaahh gibi saçma sapan bir şey söyledi. Kabarıyor suratı burada olmadığın için görmeyebilirsin ama ben annesiyim ya hani görüyorum dedim. Ben senin çocugunu öpsem kıyameti koparırsın. Rujla öpeceksen öpme benim çocugumu dedim. Zoruna gitti galıba. Rujla öpmedi bir daha. Bebek görmeye geliyorsun o sıçtığımın rujunu neden sürüyorsun bok dudaklarına yani