MerveH_ ben normalde lisans mezunuyum. 2. Üniversite kapsamında önlisans web tasarım kodlamaya başladım ama asla bitiremiyorum 😂 ikinci dönemden tek dersim var ilk kayıt olduğum yıl üstten almıştım 1 tane kalmıştı ama ilk dönemden sayamıyorum. Geçtiğim 2 ders var toplam heralde 😂 bu yıl ücretleri görünce cesaret edemedim bebekle 🤦🏻♀️