SweetMom__ Kızlar bu hafta perşembe günü tepeye çıkıcam orda hava nasıl kâr var mı? Ona gore tedbirli gelicem yoksa normal giydiricem bebeğimi☺
Paramedik16 SweetMom__ ay yok hayatım 23 aylık ikizlerimle bi yere gidemem tek yaptığım aktivite akşam onları gece uykusuna yatırıp kızlarla bir kahve içmeye çıkmak 🫢
SweetMom__ -sevimlipolyanna- kâr yoksa çok iyi yoksa nasıl hastaneye gidecektim düşünüyordum sağol canim
-sevimlipolyanna- SweetMom__ Dediğim gibi dün yoktu ama diğer günleri bilemem tabi ki :) Geçmiş olsun bu arada
SweetMom__ -sevimlipolyanna- perşembeden sonra orası kârlı gösteriyor canım hava durumuna baktım inşallah sağ salim işimizi halleder dönerim
-sevimlipolyanna- SweetMom__ Hangi doktor için geliyorsunuz oradaki çocuk doktoru mükkemmel biz kaç kere gittik çok memnun kaldım