Kızlar eczacı tavsiyesiyle wellcare markasının d3 ünü kullanmaya başladık ama 3 aylık bebeğime günde 3 fıs dedi ve ben 2 tüp bitirdim bugün başka eczaneden alıyordum 3 aylık bebek için 1 fıs yeterli olur dedi bir araştırdım 11 yaş üzerine bile 2 fıs öneriyorlar ya birşey olurmu çünkü bıngıldak kısmını etkiliyor diye biliyorum ve erken kapanmaması gerekiyor yani eşimde çok kızdı neden dikkat etmedin diye 🤦🏻♀️ neye koşacağımı şaşırdım aklıma bile gelmedi bakmak eczacıya güvendim