aleynak14 Kızlar 2.5 aylık bebeğim var ellerinden tutunca kafasını kaldırıp oturur pozisyona gelmeye calisiyor normal mi
sahailesi aleynak14 normal. Ben üç aylıkken kycağımda oturtmaya başlamıştım. 5.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Ağlamadığı sürece süreyi yavaş yavaş arttırarak oturabiliır
elfrzgar Normal canım benim oglumda hep pusette yatakta kafasini kaldirmaya çalışıyordu bunu sürekli yapıyordu ama suan 13 aylık
aleynak14 sahailesi bende ne zaman oturtucagimi anlayamadım şimdiden başladı bide düz yatarken yan dönüp ordan da yüz üstü dönüyor