benbenimsenkimsin ben ilk hamileliğimi anlamıştım acı eşiği düşük olanlar anlayabiliyormuş içimde resmen balon gibi şeyler patlıyordu hatta ilk doktoruma dediğimde sen normal doğum mu düşünüyorsun dedi evet dedim çok zorlanacaksın demişti cidden öyle oldu öldüm resmen bu arada test yaptır bence çünkü bende de kusma olmuştu