Busraae Kızlar merhaba biz 17 günlüğüz bizim gibi olanlar bebeginizi nasıl giydiriyorsunuz? Bizim ev sıcak yani şöyle söyleyim biz otururken terliyoruz sizce nasıl giydirmeliyim bazen üşütüyor üzülüyorum
Gmzdgs Busraae Kısa kollu zıbın üst alt yada tulum cnm doktr sen giyiyosan o kdar gydır dedı bna 2 aylıgız kalın gıydrınce isilik oldu kızım ara ara göğsünü elle bak sıcklığna ona göre gydır yada incelt üstunu
Bahar1425 Busraae bende 4 aylığız. Uzun kollu zıbın üstüne tekrar uzun kollu ince Tşört ayaklarını sıcak türüyorum karnını da yer de yattığı için gündüzleri üzerine ince birşey örtüyorum 25 derece evim. Ama uykudan uyanınca yelek giydiriyorum
2girlsmom Busraae üstüne kısa yada uzun kol zıbın, bir kıyafet giydiriyorum. Altına da 2 tane alt giydiriyorum. İnce bi battaniye de hep üzerinde oluyor.
Busraae Gmzdgs uzun kol zıbın giydiriyorum içine üstüne de tulum ayagınada bi çorap bi patik giydiriyorum canım kundagada sarıyorum bazen terliyor yatakta cıkarınca da birden üşüyor mu bilemedim canım karnı agrıyor bazen
Gmzdgs Busraae bnde bazen uzun kol zıbın gıydıyorum ama terli ek kadar sıcak odada bunalır ayagna corap patik gece uyurken üzerine battnıye ortuyorum patiği cıkryrum o yuzden
Buse97 Bizim doktorumuz siz ne giyiyorsanız bi kat fazlasını giydirin bebeğe demişti . Yani atlet tişört giyiyorum ben bebeğime de bi fazla olarak ince bi yelek giydiriyorum ayaklarını da sıcak tutuyorum patik veya kilotlu çorap giydiriyorum 😌
Busraae Gmzdgs evet kuzum bide öyle deneyeyim yaa bende diyorum gece terliyor emzirmeye falan kalkınca mı üşüyor acaba diye düşünüyorum
Gmzdgs Busraae elinden ayagından bakma onlar hep soğuk zaten gögsunden bak sıcaklığına ona göre hareket et canm 😊
Busraae 2girlsmom üşütmüyor mu peki canım benimki o kadar giydirdigim halde üşütüyor karnını belkide cok giydirdigimdendir
2girlsmom Busraae dikkat ediyorum canım bide ev sıcak baya altında da peluş battaniye oluyor sıcak tutuyor onu
Bahar1425 MrsG karnını ve ayaklarını sıcak tutmam gerek gazlı bi bebekti az ayakları üşüsün Gazı oluyor. O yüzden ben sıcak taraftarıyım. Bi de ben sıcağı çok severim kendim üşüdüğümde bebeği de üşüyor sanıyorum açıyorum petekleri 60:70 dereceye 😀😀
MrsG Bahar1425 benimki de öyle çok gazlıydı hala da öyle ama ilerde çok üşüsün istemiyorum, ben ufacık soğukta bile üşürüm bana çekmesin istiyorum eşim de aksine karlı havada bile kısa kollu gezebilir. Ortasını ayarlamaya çalışıyoruz kıyafetlerle. Bakalım 🥰
Burcuveburcum Busraae 🙈önce bir termometre edinin ben ve sıcaklık ölçen indirimler de varken😉sıcaklık 23-24 nem %45 ideal uzun kollu çıtçıtlı pijama takımı çorap 👍 gece 22 derece uyku tulumu 👍