7 aylık kızıma bugün bu aşıyı vurduruk. Doktorumuz normalde ateşi çıkmadan calpol ver demez ama bu aşıdan hemen sonra calpol verdirdi 6 saat arayla verebilirsin dedi. Sanırım bu aşıya özel bir durum. 10 da yapıldı verdik ilaç 4 de bir daha verdim. Şu an takipteyim ateşi yok şükür. Sizce daha vereyim bugünü 6 saatte bir tamamlıyım mı kızlar ? Sizler bu aşıda naptınız ateş oldu mu