Kızlar bebeğim 15 aylık ama son 1 haftadır anlamadığım şekilde bağlı oldu
Yani benimle olmak istiyor hep kucak istiyor lavaboya bile 5 dakika gitsem arkmdan gelip ağlıyor çok ağlıyor hemde kıyamıyorum ama bzen delirecek gibi oluyorum oturup bende ağlıyorum
Sinirden baş ağrım hiş geçmiyor
Kızıyorum felan ama sonra Allahın gücüne gider diye korkuyorum
O kadar sinirim bozuk ki böyle durumda ne yapmalıyım çok mızmız benden ayrılmıyor ne yaparsam yapayım TV bile açmıyorken şimdi dursun diye açıyorum ama ben olmazsam bakmıyor ha birde yemekte yemiyor ne yapmalıyım