nutellaa_ Geçen ay adetime bir kaç gün kala ilişkiye girmiştik prezervatifsiz ama geri çekilme yaptık sizce ihtimal olmuş olabilir mi ya rahatlatın beni lütfen olmamıştır deyin 😢
-SweetPanda- nutellaa_ Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir. Arkadaşım evlendi 2 sene sonra geri çekilmeyle hamile kaldı. Hemen olcak diye bir şey yok olmayacak diye bir şey de yok. Hakkınızda hayırlısı olsun🌸
Kuzey_Melis_Momm nutellaa_ Geri çekilme bir korunma yöntemi değildir ihtimali olabilir ama mevsimseldir bence çünkü bu ay çok post açıldı geciktim die bende 9 gün geç oldum stres yaptıkça süre uzar çok stres yapmayın yinede şüpheliyseniz test yapın
nutellaa_ -SweetPanda- ama bir kaç gün vardı adetime olamaz dimi ya geçen ay da bir defa prezervatifsiz oldu ama hamile kalmadım
aysebb nutellaa_ 5 gün olmuş yapsanız iyi olur bende hem yoksada içiniz rahatlar. Eczaneler kapanmadan alın ve yapın bence ben olsam duramazdım bugüne kadar bile siz iyi durmuşsunuz
patatess Geri çekilmeyle hamile kaldım bebeğim şu an yanımda 9 günlük. Imkansız diye bir şey yok test yapmadan bilemezsiniz. 🤷♀️😅
patatess nutellaa_ Hatırlamıyorum tam zamanını ama denk gelmiş. 🥲 Siz yine de erken gebelij testi yapın kafanız rahat eder en azından. Gecikme varsa bile stres yaparak daha da geciktirirsiniz.
nutellaa_ Kuzey_Melis_Momm eczacıda mevsimseldir dedi öyledir inşallah çünkü adet belirtilerim var kasıklarım belim ağrıyor.
Kuzey_Melis_Momm nutellaa_ Benimde öyle olmuştu ben hep takvim tuttuğum için gecikmeyi takip ettim 9 gün geçti sizde stres yapmayı bıraktığınızda olursunuz
nutellaa_ Kuzey_Melis_Momm ay nasıl stres yapmayayım ya iştahım bile kesildi. Birde şey soracağım adetten önceki günler yine beyaz akıntı geliyor dimi kuruluk olmuyor vajinada çünkü hala beyaz akıntım var
Kuzey_Melis_Momm nutellaa_ Tabiki akıntı kabusu 🤦🏻♀️ Bel ağrısı alt karın ağrısı damak tadında değişiklik aşerme durumları benim hep adet öncesi belirtilerim bu kadar tedirginseniz eczaneden bir test alın boşuns strese girmemiş olursunuz
Birbebetoannesi nutellaa_ bir test alıp deneyebilirsiniz mesela , biz burada olur ve ya olmamıştır diyemeyiz bence , hakkınızda hayırlısı