Kızlar merhaba. Doğum yapalı 3 ay oldu. İlik bir ay Doğumdan korse kullandım daha sonra bıraktım. İki aydır düzenli bir şekilde kullanmıyorum yani. Biraz göbeğim kaldı. Şimdiden sonra düzenli taksam fayda sağlar mıyım. 6 kilo da fazlam kaldı. Kilo verdikçe göbeğim iner mi bilenler yazabilir mi.