Emzik vermedim çok pişmanım. Bebegim 2 ay 22 gunluk. Biberona alistirmama gerek var mı anne sutu ile besleniyor. İlerleyen aylarda bir iki saat annem baksa mesela biberonla sütümü verir diye düşünüyorum. Birkaç aya ek gida başlanacak o yüzden gerek var mı bilemedim? Meme reddi yapar mı?