Merhaba kızım 3 aylık 5 kilo doktor kilosu normal dedi sorunum kızım mememi emerken başta çok emiyor sonra bir bırakıp bir alıyor gazı geldiği için emmek istiyor da yiyemiyor gibi bende bakıyorum oyun oynuyor bırakıyorum bu sefer aglıyor. Yani bu bir bırakıp bir almayı sürekli yapıyor sütün yetmediği için mi yapıyor? Öyle yapınca gögsümü sıkıyorum süt geliyor ama az mı geliyor anlamıyorum? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi? Ekstra mama mı vermeliyim ?