rana0234 Hanımlar yoğurt yapmak için bana kap önerisinde bulunur musunuz?Kavanozda yapıyordum kırıldı ve de zor oluyor yıkanması vs..Sitil,geniş ağızlı birşey olabilir.Sizler nerede mayaliyirsunuz sütü?