Denizkiziyiz Kızlar bi çılgınlık yapıp saçımı kahveden sarı tonlarına geçireceğim 😀 tabi çiğ sarı değil küllü olan tarzı evde yapacağım kendim .. beğenmezsem geri kahveye boyarım zaten kestireceğim de yanarsa vs sorun yapmıyorum ama hangisi güzel kapatır acaba ?