Kızlar merhaba ben bugün doktor kontrolüne gittim 17 haftalığız ama doktor hareketleri çok az dedi bazen kan çok gitmediği zaman olmuyomus ve bir ilaç yazdı haftaya tekrar gitcem ama içim içimi yedi kalp atışı iyi dedi ama hareketleri çok az dedi daha önce başına gelen var mı neden olur