balgokcem Kızlar ben bir lazer makinesi aldım daha doğrusu eşim almış hediye olarak yasomi markası yorumlarında çok güzel şeyler yazıyor sizce evde yapılan lazerlerde ise yarıyor mu 3 günde bir yapmaya çalışıyorum 1 hafta oldu daha başlayalı
Kuzularinanasi balgokcem 3 gunde bir yapilmaz ki.2 haftad 3 haftada yapin.bnde koluma basladim 2 haftada yapiyorum.2 sefer okdu ve bayaga azaldi net philips lumea bnmki
Esinzhl balgokcem üç günde bir cok sik. Bir yapısınizin tuylere etki etmesi gunler surer zaten. Kullanma kilavuzuna bakın orada kaç günde bir yapılması gerektiği yazar. Umarım güzel sonuç alırsınız
turkolog43 balgokcem merhaba yasomi lazer epilasyon aletini hala kullanıyor musunuz memnun kaldınız mi philips braun fiyatları malum ise yarıyorsa almak istiyorum ama ise yaramıyorsa da param boşa gitsin istemiyorum. Bu arada laser geçmişim yok.
ayse0709 Üç günde bir biraz çok değil mi markayı duymadım ama kullanma sıklığı daha seyrek olmalı diye düşündüm 2 haftada bir yapıyorum ben
balgokcem ayse0709 hm yorumlarda etki etmesi için öyle olması gerek yazmışlardı haklısınız aslında yaptığım yerler biraz tahris gibi oldu sık yaptığım için demek ki Sağolun bende 2 haftada bir yapmaya calisicam artık zaten 2 çocukla zor oluyordu
balgokcem Kuzularinanasi Yorumlarda öyle yazmışlardi da o yüzden öyle yaptım bende aslında haklısınız yaptığım yerler tahriş oldu biraz bende diyorum niye sık olduğu içinmiş demek ki Sağolun bende 2 haftada bir yapayım artık Peki atış gücünü kaçta yapıyorsunuz acaba güzel etki etmiş
balgokcem Esinzhl çok teşekkür ederim Haklısınız evet çok sık galiba yorumlarda öyle yazdıkları için 3 günde bir yapıyordum ben 2 haftada bir yapayım artık zwten 2 çocukla zor oluyordu yapmak
Kuzularinanasi balgokcem ben en sonda yapiyrm 5te.evet tahris eder ve bosa atis yapmis olursunuz cunku 3 gune kıl koku cikmaz ,kök olacak ki etki etsin
balgokcem Kuzularinanasi Haklısınız çok teşekkür ederim Peki bişey daha sorucaktim ilk atış yaptığımız günden sonra bir sonrakine kadar kıl kökleri baya uzuyor o şekilde atış yapıncada çok acıyor tekrar jiletle alıp öyle mi yapicaz yoksa hiç almadan o şekildemi yapicaz ben bunu bilmiyorum da
balgokcem Mircet Kullanma kılavuzunu doğru düzgün okumadım açıkçası ya Yorumlarda öyle yazıyordu bende araştırmadan etmeden o şekilde başladım Allah’tan 1 hafta oldu daha bıraktım şimdi 2 haftada bir yapicam
balgokcem Kuzularinanasi Nasıl olucakki o şekilde peki biraz kisaltinca yine acı olmuyormu sizde makineden makineye farklimi oluyor anlamadım Benimki acıtıyor yani belkide benim acı eşiğim çok düşüktür bilemedim
balgokcem Kuzularinanasi Yok ben daha önce lazere gittim ama çok oldu böyle acı olmamıştı onda yarım bıraktım Şimdi evdeki cihazdan dolayı galiba Çok teşekkür ederim cevaplarınız için 🌸