Kızlar bebisim 17 günlük son 2 gündür çok sık uyanıyor. Sadece benim sütüm ile besleniyor onda sıkıntı yok sütüm geliyor. Herseyi yapiyorum sadece kucağımda uyuyor yatağa koyunca maksimum 10dk uyuyorr tekrar gözlerini acıyor. 2 gündür böyle daha fazla emmek istiyor emziriyorum bi sıkıntı da yok ama devamlı uyanıyor sizce neden böyle yapıyor ne yapmam lazım😮💨